Jelenleg nincs üres pozíciónk, de szeretettel várunk tanfolyamainkon.

Álláslehetőség

Bővülő csapatunkba
ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS BESZERZÉSI MUNKATÁRSAT
munkatársat keresünk.

Kik vagyunk mi? A SPIRIT AKADÉMIA KFT.

Cégcsoportunk az ország egyik legjelentősebb – családi vállalkozás értékeire épülő –
felnőttoktatással, valamint kereskedelemmel foglalkozó vállalata, amely több mint 20 éve
szervez képzéseket, illetve 16 éve foglalkozik szépségápolási termékek értékesítésével.
Hirdetésünk célja, hogy a szépségápolási márkacsaládunk kiteljesedésére és viszonteladói
hálózatunk bővítésére megfelelő vezető projektmenedzsert találjunk.
Spirit Nails – Spirit Beauty – Spirit Lashes

www.spiritnails.eu

Mik lesznek a feladataid?

  • 2-4 fős csapat napi szintű moderálása, hatékonyságnövelés
  • terméktesztelés, termékfejlesztés szakmai csapatunk segítségével
  • import: termékbeszerzések ügyintézése és az ezzel járó adminisztrációs feladatok pontos, precíz ellátása
  • webáruház üzemeltetése, fejlesztése – a brand és a termékek népszerűsítése
  • viszonteladói hálózat építés, partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
  • havi rendszerességű riportálás
  • a felmerülő ad hoc problémák önálló és gyors kezelése
  • önálló munkavégzés egy támogató csapatban, rugalmas időbeosztásban

Mit várunk el tőled?

  • magas szintű kommunikációs és szervező készséget
  • magas szintű pontosságot, precizitást
  • csapatban való hatékony és jó hangulatú munkavégzést
  • ANGOL középfokú nyelvtudást (nyelvvizsga nem előfeltétel)
  • számítógépes ismeretek: Excel, Word, PPT, Drive felületek stb. kezelése
  • B kategóriás jogosítvány, saját gépjármű
  • rugalmasság
  • pozitív, problémamegoldó magatartás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • izgalmas, szakmai kihívásokban és érdekes feladatokban gazdag munkakört tölthetsz be
  • miután megismerted folyamatainkat, nyitottak vagyunk fejlesztési javaslataidra
  • mi a teljesítmény alapú juttatásokban hiszünk és a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük, nettó 450 ezer – 700 ezer Ft/hó
  • hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk, rugalmas időbeosztással és egyéni megállapodás szerint heti 1-2 nap home office lehetőséggel egyaránt
  • folyamatos feljebb lépési lehetőséget kínálunk lelkes, törekvő csapattagjaink részére
  • egy támogató munkaközösség tagja lehetsz, melyben megőrizheted önállóságodat

Hol fogsz dolgozni?

  • kaposvári raktárunkban és szép irodánkban

Jelentkezés menete:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképes önéletrajzodat PDF formátumban küldd el részünkre az alábbi email címre: kerekes.eva@tanfolyam.hu

Kérjük töltsd fel fényképes önéletrajzodat pdf formátumban.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképes önéletrajzodat PDF formátumban küldd el részünkre az alábbi email címre: boros.rebeka@tanfolyam.hu

Álláslehetőség
1.

Bővülő csapatunkba
RAKTÁROS/LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR munkatársat keresünk.

Kik vagyunk mi? A SPIRIT BEAUTY KFT.

Cégcsoportunk az ország egyik legjelentősebb – családi vállalkozás értékeire épülő –
felnőttoktatással, valamint kereskedelemmel foglalkozó vállalata, amely több mint 20 éve
szervez képzéseket, illetve 16 éve foglalkozik szépségápolási termékek értékesítésével.
Hirdetésünk célja, hogy a szépségápolási márkacsaládunk kiteljesedésére és viszonteladói
hálózatunk bővítésére megfelelő vezető projektmenedzsert találjunk.
Spirit Nails – Spirit Beauty – Spirit Lashes

www.spiritnails.eu

Miért jó nálunk dolgozni?

  • izgalmas és érdekes feladatokban gazdag, felelős munkakört tölthetsz be
  • miután megismerted folyamatainkat, nyitottak vagyunk fejlesztési javaslataidra
  • korrekt bérezés bruttó 450.000 Ft/hó
  • hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk, tervezhető időbeosztással: nálunk csak egy „műszak van” hétfőtől-péntekig 8-16 óráig
  • egy támogató csapat tagja leszel, melyben megőrizheted önállóságodat

Mik lesznek a feladataid?

  • raktár és termékkészlet adminisztrálása és nyomon követése
  • beérkező áru mennyiségi és minőségi átvétele, anyagmozgatás
  • időszakos leltár készítése, dokumentumkezelés és folyamatkezelés
  • webáruházhoz fűződő adminisztrációs és általános kommunikációs feladatok
  • a képzésekhez tartozó termékcsomagok előkészítése és megrendelések feladása
  • folyamatos kapcsolattartás a beszerzésért felelős munkatársakkal, a képzések referenseivel, eseti egyeztetés az alkalmi és állandó szállítókkal, egyéb partnerekkel
  • munka során felmerülő feladatok, problémák kezelése
    • önálló és együttműködő, csapatban történő munkavégzés egyaránt

Mit várunk el tőled?

  • raktáros vagy adminisztratív munkakörben szerzett legalább 1-2 éves tapasztalatot
  • magas szintű kommunikációs és szervező készséget
  • precíz adminisztrációt és folyamatkezelést
  • számítógépes ismereteket: Excel, Word, Drive felületek felhasználó szintű kezelését
  • B kategóriás jogosítványt
  • terhelhetőséget, rugalmasságot
  • pozitív, problémamegoldó szemléletet

Előnyt jelenthet:

  • raktár logisztika és adminisztráció terén szerzett 2-3 évnél hosszabb tapasztalat
    • angol nyelvtudás és raktárkezelő szoftver ismeret

Hol fogsz dolgozni?

  • Kaposváron egy nagyméretű, fűtött raktárban.

 

Jelentkezés menete:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképes önéletrajzodat PDF formátumban küldd el részünkre az alábbi email címre: kerekes.eva@tanfolyam.hu

Kérjük töltsd fel fényképes önéletrajzodat pdf formátumban.

Jelentkezés menete:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképes önéletrajzodat PDF formátumban küldd el részünkre az alábbi email címre: kerekes.eva@tanfolyam.hu

Jelentkezem oktatónak

Hosszútávú együttműködésre tapasztalt oktatókat keresünk.
Miért jó velünk dolgozni?

  1. Magas juttatás
  2. Hosszútávú együttműködés
  3. Cégcsoport több mint 20 éves branddel
  4. tapasztalt csapat.
Kérjük töltsd fel az önéletrajzodat vagy portfóliódat!