Jelenleg nincs üres pozíciónk, de szeretettel várunk tanfolyamainkon.
Álláslehetőség
Bővülő csapatunkba
ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS BESZERZÉSI MUNKATÁRSAT
munkatársat keresünk.
Kik vagyunk mi? A SPIRIT AKADÉMIA KFT.
Cégcsoportunk az ország egyik legjelentősebb – családi vállalkozás értékeire épülő –
felnőttoktatással, valamint kereskedelemmel foglalkozó vállalata, amely több mint 20 éve
szervez képzéseket, illetve 16 éve foglalkozik szépségápolási termékek értékesítésével.
Hirdetésünk célja, hogy a szépségápolási márkacsaládunk kiteljesedésére és viszonteladói
hálózatunk bővítésére megfelelő vezető projektmenedzsert találjunk.
Spirit Nails – Spirit Beauty – Spirit Lashes
www.spiritnails.eu
Mik lesznek a feladataid?
- 2-4 fős csapat napi szintű moderálása, hatékonyságnövelés
- terméktesztelés, termékfejlesztés szakmai csapatunk segítségével
- import: termékbeszerzések ügyintézése és az ezzel járó adminisztrációs feladatok pontos, precíz ellátása
- webáruház üzemeltetése, fejlesztése – a brand és a termékek népszerűsítése
- viszonteladói hálózat építés, partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- havi rendszerességű riportálás
- a felmerülő ad hoc problémák önálló és gyors kezelése
- önálló munkavégzés egy támogató csapatban, rugalmas időbeosztásban
Mit várunk el tőled?
- magas szintű kommunikációs és szervező készséget
- magas szintű pontosságot, precizitást
- csapatban való hatékony és jó hangulatú munkavégzést
- ANGOL középfokú nyelvtudást (nyelvvizsga nem előfeltétel)
- számítógépes ismeretek: Excel, Word, PPT, Drive felületek stb. kezelése
- B kategóriás jogosítvány, saját gépjármű
- rugalmasság
- pozitív, problémamegoldó magatartás
Miért jó nálunk dolgozni?
- izgalmas, szakmai kihívásokban és érdekes feladatokban gazdag munkakört tölthetsz be
- miután megismerted folyamatainkat, nyitottak vagyunk fejlesztési javaslataidra
- mi a teljesítmény alapú juttatásokban hiszünk és a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük, nettó 450 ezer – 700 ezer Ft/hó
- hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk, rugalmas időbeosztással és egyéni megállapodás szerint heti 1-2 nap home office lehetőséggel egyaránt
- folyamatos feljebb lépési lehetőséget kínálunk lelkes, törekvő csapattagjaink részére
- egy támogató munkaközösség tagja lehetsz, melyben megőrizheted önállóságodat
Hol fogsz dolgozni?
- kaposvári raktárunkban és szép irodánkban
Jelentkezés menete:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképes önéletrajzodat PDF formátumban küldd el részünkre az alábbi email címre: kerekes.eva@tanfolyam.hu

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképes önéletrajzodat PDF formátumban küldd el részünkre az alábbi email címre: boros.rebeka@tanfolyam.hu
Álláslehetőség
1.
Bővülő csapatunkba
RAKTÁROS/LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR munkatársat keresünk.
Kik vagyunk mi? A SPIRIT BEAUTY KFT.
Cégcsoportunk az ország egyik legjelentősebb – családi vállalkozás értékeire épülő –
felnőttoktatással, valamint kereskedelemmel foglalkozó vállalata, amely több mint 20 éve
szervez képzéseket, illetve 16 éve foglalkozik szépségápolási termékek értékesítésével.
Hirdetésünk célja, hogy a szépségápolási márkacsaládunk kiteljesedésére és viszonteladói
hálózatunk bővítésére megfelelő vezető projektmenedzsert találjunk.
Spirit Nails – Spirit Beauty – Spirit Lashes
Miért jó nálunk dolgozni?
- izgalmas és érdekes feladatokban gazdag, felelős munkakört tölthetsz be
- miután megismerted folyamatainkat, nyitottak vagyunk fejlesztési javaslataidra
- korrekt bérezés bruttó 450.000 Ft/hó
- hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk, tervezhető időbeosztással: nálunk csak egy „műszak van” hétfőtől-péntekig 8-16 óráig
- egy támogató csapat tagja leszel, melyben megőrizheted önállóságodat
Mik lesznek a feladataid?
- raktár és termékkészlet adminisztrálása és nyomon követése
- beérkező áru mennyiségi és minőségi átvétele, anyagmozgatás
- időszakos leltár készítése, dokumentumkezelés és folyamatkezelés
- webáruházhoz fűződő adminisztrációs és általános kommunikációs feladatok
- a képzésekhez tartozó termékcsomagok előkészítése és megrendelések feladása
- folyamatos kapcsolattartás a beszerzésért felelős munkatársakkal, a képzések referenseivel, eseti egyeztetés az alkalmi és állandó szállítókkal, egyéb partnerekkel
- munka során felmerülő feladatok, problémák kezelése
- önálló és együttműködő, csapatban történő munkavégzés egyaránt
Mit várunk el tőled?
- raktáros vagy adminisztratív munkakörben szerzett legalább 1-2 éves tapasztalatot
- magas szintű kommunikációs és szervező készséget
- precíz adminisztrációt és folyamatkezelést
- számítógépes ismereteket: Excel, Word, Drive felületek felhasználó szintű kezelését
- B kategóriás jogosítványt
- terhelhetőséget, rugalmasságot
- pozitív, problémamegoldó szemléletet
Előnyt jelenthet:
- raktár logisztika és adminisztráció terén szerzett 2-3 évnél hosszabb tapasztalat
- angol nyelvtudás és raktárkezelő szoftver ismeret
Hol fogsz dolgozni?
- Kaposváron egy nagyméretű, fűtött raktárban.
Jelentkezés menete:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképes önéletrajzodat PDF formátumban küldd el részünkre az alábbi email címre: kerekes.eva@tanfolyam.hu

Jelentkezés menete:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképes önéletrajzodat PDF formátumban küldd el részünkre az alábbi email címre: kerekes.eva@tanfolyam.hu
Jelentkezem oktatónak
Hosszútávú együttműködésre tapasztalt oktatókat keresünk.
Miért jó velünk dolgozni?
- Magas juttatás
- Hosszútávú együttműködés
- Cégcsoport több mint 20 éves branddel
- tapasztalt csapat.